מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AN203KFP12AANG25 | 2 | XX | X | 88044 |
AN203KFP12A | 1 | XX | X | 88044 |
5783H | 1 | 9Z | 5 | 31435 |
KFP12AFS160 | 9 | 9Z | 4 | 21335 |
KFP12AFS50160X | 9 | 9Z | 4 | 21335 |
5783H | 9 | 9Z | 5 | 35351 |
KFP12AFS160A | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
KFP12AMILG3278A | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
KFP12A | 9 | 9Z | 6 | 21335 |
KFP12AANG25 | 9 | 9Z | 6 | 21335 |
KF12AC1 | 9 | XX | X | 21335 |
5783H | 1 | 9Z | 5 | 3CPE0 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |