מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
AN202KP37B | 2 | 9Z | 6 | 88044 |
82173 | 1 | ZZ | 5 | 1PQF4 |
710922 | 1 | 9Z | 6 | 55972 |
710922-3 | 1 | 9Z | 6 | 56232 |
AN202KP37BANG25 | 1 | 9Z | 6 | 80059 |
556-3543-22 | 1 | 9Z | 6 | 11530 |
2557-43198 | 1 | 9Z | 6 | 14418 |
KP37B | 1 | 9Z | 6 | 21335 |
KP37BANG25 | 1 | 9Z | 6 | 21335 |
KP37BFS10125 | 1 | 9Z | 6 | 21335 |
KP37BFS10160 | 1 | 9Z | 6 | 21335 |
KP37BFS10160X | 1 | 9Z | 6 | 21335 |
710922 | 9 | 9Z | 6 | 06840 |
2088516-1 | 9 | 9Z | 6 | 94931 |
N2088516-1 | 9 | 9Z | 6 | 94931 |
82173 | 9 | 9Z | 6 | 36378 |
KP37BFS160 | 9 | 9Z | 6 | 21335 |
63612-23 | 9 | 9Z | 6 | 21439 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |