| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| SM-C-502115 | 2 | TX | 1 | 80063 |
| RP7641G269 | 2 | ZG | 3 | D0080 |
| KHJX239 | 2 | TX | 6 | 02288 |
| 666093-346 | 2 | TX | 6 | 12436 |
| RP7641G269 | 2 | TX | E | 00779 |
| 79GB0N-1-A-600-8 | 2 | TX | 3 | 98927 |
| 79GB0N-1-A-600-8 | 9 | ZG | 3 | C7407 |
| RP7641G269 | 9 | TX | E | 58614 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |