| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1754612-7 | 2 | TX | 1 | 07187 |
| RP7631G91 | 2 | TX | 1 | 00779 |
| WKJX444 | 2 | TX | 1 | 02288 |
| 1754612-7 | 2 | TX | 1 | 56232 |
| J26D1J6AS | 2 | TX | 1 | 99699 |
| RP7631G91 | 9 | TX | 1 | 58614 |
| J26D1J6AS | 9 | 9Z | 4 | 13573 |
| 3SAF1735A2 | 2 | TX | 1 | 1DUQ5 |
| 3SAF1735A2 | 9 | TX | 1 | 01526 |
| RP7631G91 | 9 | TX | 1 | 71482 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |