מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5302H | 2 | 9Z | 6 | 52676 |
280026-58 | 2 | XX | X | 10001 |
620524 | 2 | XX | X | 12204 |
5302K | 2 | XX | X | 21335 |
5302SB | 2 | XX | X | 26840 |
5302SB | 2 | XX | X | 38443 |
5302SBQ5A7 | 2 | XX | X | 38443 |
5302X1 | 2 | XX | X | 43334 |
5302X1A | 2 | XX | X | 43334 |
72-6970-522 | 2 | XX | X | 50024 |
688-041 | 2 | ZY | 5 | 82386 |
5302X1 | 2 | XX | X | 24617 |
5302X1A | 2 | XX | X | 24617 |
BB9-1 | 9 | XX | X | 28873 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |