| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFB171 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
| 280026-59 | 2 | XX | X | 10001 |
| S16072 | 2 | XX | X | 15434 |
| 5303 | 2 | XX | X | 43334 |
| 5303X1 | 2 | XX | X | 43334 |
| 72-6970-523 | 2 | XX | X | 50024 |
| 5303 | 2 | XX | X | 52676 |
| 5303RH | 2 | XX | X | 52676 |
| 068-0452-647 | 2 | HD | 5 | 04579 |
| 5303 | 2 | XX | X | 24617 |
| 5303X1 | 2 | XX | X | 24617 |
| 5303 | 9 | XX | X | 15429 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |