מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
143X01732-2004 | 1 | 9Z | 4 | 81348 |
FF-B-171 | 1 | 9Z | 4 | 81348 |
55503MIL-G-23827 | 2 | 9Z | 4 | 43334 |
55503XR1CJ | 2 | 9Z | 4 | 43334 |
7522225 | 2 | 9Z | 2 | 19207 |
65B9938 | 2 | BF | 2 | 18894 |
55503LT | 2 | 9Z | 4 | 43334 |
55503X1927 | 2 | 9Z | 4 | 43334 |
55503X1E | 2 | 9Z | 4 | 43334 |
55503XR1E | 2 | 9Z | 4 | 43334 |
55503MIL-G-3278 | 9 | 9Z | 4 | 43334 |
55503X1AN-G-25 | 9 | 9Z | 4 | 43334 |
302-1067P1 | 2 | 9Z | 6 | 99687 |
A0796-503 | 2 | 9Z | 6 | 82402 |
65B9938 | 2 | 9Z | 1 | 19200 |
65B9938 | 9 | BF | 1 | 19205 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |