Bearing
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS20201KP8A | 2 | KZ | 4 | 96906 |
137-042-9005 | 1 | KZ | 2 | 70210 |
60189 | 1 | HD | 5 | 97370 |
137-086-9001 | 1 | KE | 5 | 70210 |
KP8A | 1 | XX | X | 43991 |
302-1038P9 | 1 | XX | X | 94144 |
AN201KP8AANG25 | 1 | XX | X | 80059 |
201KP8A | 1 | XX | X | 80059 |
AN201KP8A | 1 | XX | X | 88044 |
302-1038P9 | 2 | 9Z | 2 | 3B150 |
KP8AFS160 | 9 | KE | 3 | 21335 |
KP8AC3FS160 | 9 | 9Z | 4 | 21335 |
MKP8A9105 | 9 | TG | 4 | 21335 |
KP8A | 2 | ZF | 4 | FA951 |
KP8A | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
KP8AANG25 | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
KP8A | 9 | XX | X | 38443 |
302-1038P9 | 9 | XX | X | 49956 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |