| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| FFB171 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
| 5150221 | 1 | ZZ | 3 | 7X677 |
| 5205X1A | 1 | ZZ | 3 | 7X677 |
| 5205 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 5205X1 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 5205X1228 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 5205X1AWP2 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 5205X1J | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 810124 | 2 | KZ | 5 | 06141 |
| 12390A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 1854748PC6 | 2 | XX | X | 10001 |
| S16006A | 2 | XX | X | 15434 |
| 21047 | 2 | XX | X | 30076 |
| 45205 | 2 | XX | X | 30076 |
| 2018P6 | 2 | XX | X | 31974 |
| 07033 | 2 | XX | X | 31974 |
| 5205 | 2 | XX | X | 43334 |
| 5205X1 | 2 | XX | X | 43334 |
| 5205X1228 | 2 | XX | X | 43334 |
| 5205X1A | 2 | XX | X | 43334 |
| 5205X1AWP2 | 2 | XX | X | 43334 |
| 5205X1J | 2 | XX | X | 43334 |
| 72-6970-503 | 2 | XX | X | 50024 |
| 465429 | 2 | XX | X | 52676 |
| 5205A | 2 | XX | X | 52676 |
| 5205H | 2 | XX | X | 52676 |
| 5205R | 2 | XX | X | 52676 |
| 5205RH | 2 | XX | X | 52676 |
| 5150221 | 2 | XX | X | 72582 |
| SKF5205A | 2 | XX | X | 82796 |
| 11236 | 2 | HD | 3 | 03798 |
| 5205 | 2 | KZ | 3 | 12356 |
| 5205 | 2 | KZ | 3 | 52676 |
| 5150221 | 2 | KZ | 3 | 72915 |
| SP34 | 2 | 9Z | 5 | 05415 |
| 5150221 | 9 | KZ | 3 | 24617 |
| 5205X1A | 9 | KZ | 3 | 24617 |
| PC5150221 | 2 | ZG | 3 | C7432 |
| 12390A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| VJ316 | 9 | ZZ | 5 | 08484 |
| P679 | 9 | ZZ | 5 | 55509 |
| 5205 | 9 | XX | X | 24617 |
| 5205X1 | 9 | XX | X | 24617 |
| 5205X1228 | 9 | XX | X | 24617 |
| 5205X1AWP2 | 9 | XX | X | 24617 |
| 5205X1J | 9 | XX | X | 24617 |
| HR4980 | 9 | 75 | 5 | 51228 |
| SP34 | 1 | ZZ | 5 | 556A6 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |