דגם או מק"ט: 5-15-10480
אודות מוצר זה
C/ODETECTOR ASSY, PN 5-15-10479; כבל ASSY, חשמל חשמל, PN 5-15-10488; כבל מעבר ASSY, PN 5-15-10546
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 6665-01-353-7700 | Chemical Agent Aut Detector Unit |
NSN 6665-01-354-2258 | Chemical Agent Automatic Housing |
NSN 5855-01-354-6974 | Cryogenic Cooler |
NSN 5305-01-359-5737 | Machine Screw |
NSN 5998-01-362-3549 | Circuit Card Assembly |
NSN 5998-01-362-3550 | Circuit Card Assembly |
NSN 6665-01-362-4878 | Isolator Assembly |
NSN 4240-01-363-1311 | Gas-particulate Filter |
NSN 6665-01-364-4953 | Detector-cooler Assembly |
NSN 6665-01-365-9278 | Automatic Chemical Agent Tripod |
NSN 6150-01-367-4517 | Electrical Power Cable Assembly |
NSN 6665-01-370-5253 | Detector-cooler Holding Fixture |
NSN 6665-01-373-5702 | Chemical Agent Alar Bag Assembly |
NSN 5999-01-374-2348 | Electronic Shielding Gasket |
NSN 5930-01-467-7774 | Sensitive Switch |
NSN 5330-01-531-0543 | Gasket |
NSN 5340-01-617-6570 | Bail Handle |
Chemical Analysis Instruments and Apparatus, Nesoi
Laboratory Testing Instruments
Instruments and Apparatus For Physical Or Chemical Analysis, N.e.s.
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
158,289.60 and 203,515.20 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 25-1--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 25-1--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 25-1--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | MPB |
AAC: | C |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | 25-1--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | A12 |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | B24ZDX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | A12 |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | B24ZDX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | A12 |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | B24ZDX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
SOS: | A12 |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | J |
REC REP CODE: | D |
MGMT CTL: | B24ZDX- |
USC: | L |
REC REP CODE DESC: | כאשר התיקון הוא מעבר ליכולת תחזוקה ברמה נמוכה יותר, פנה את הפריט למחסן. הסילוק אינו מורשה מתחת לרמה הסיטונאית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
5-15-10480 | 2 | BF | 1 | 81361 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |