דגם או מק"ט: 14-P-73-1
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 5365-01-562-7724 | Ring Spacer |
NSN 5340-01-562-7757 | Mechanical Stop |
NSN 5340-01-562-7819 | Multiple Angle Bracket |
NSN 5360-01-562-7912 | Compression Helical Spring |
NSN 4720-01-562-7961 | Nonmetallic Tubing |
NSN 4720-01-562-7962 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 5306-01-562-8132 | Machine Bolt |
NSN 5365-01-562-8237 | Ring Spacer |
NSN 5340-01-562-8324 | Access Cover |
NSN 5365-01-562-8374 | Ring Spacer |
NSN 3040-01-562-8425 | Pivot Shaft Assembly |
NSN 6150-01-562-8814 | E Special Purpose Cable Assembly |
NSN 5330-01-562-8862 | Gasket |
NSN 5340-01-562-8922 | Strap Fastener Loop |
NSN 4720-01-562-8931 | Nonmetallic Tubing |
NSN 5310-01-562-8946 | Flat Washer |
NSN 4720-01-562-9292 | Nonmetallic Tubing |
NSN 5325-01-562-9702 | Retaining Ring |
NSN 5315-01-563-0177 | Headless Straight Pin |
NSN 2520-01-563-0261 | Automoti Axle Assembly Parts Kit |
NSN 5340-01-563-0353 | Dust And Moisture Protective Cap |
NSN 4820-01-563-1334 | Valve Cap |
NSN 5365-01-563-4669 | Tapered Bushing |
NSN 5310-01-563-4676 | Hexagon Plain Nut |
NSN 5310-01-563-4695 | Flat Washer |
NSN 4720-01-563-4822 | Nonmetallic Tubing |
NSN 5355-01-563-4824 | Knob |
NSN 2815-01-563-5605 | Diesel Eng Rotor Blower Assembly |
NSN 2510-01-645-8966 | Vehicul Structural Frame Section |
NSN 4730-01-657-7459 | Pipe Elbow |
פריט בצורת עיגול שנועד לשמור על מרחק קבוע מראש בין חלקים מורכבים ו/או לפיזור לחץ או למניעת תנועה סופית בין חלקי ההרכב. יש לו חתך מוצק ושני משטחי מיסב מקבילים שטוחים. המרחק בין משטחי המסב בניצב לציר החור המרכזי לא יעלה על 25 אחוזים מהקוטר החיצוני. קוטר החור המרכזי חייב לעלות על 75 אחוז מהקוטר החיצוני. לא כולל פריטים למינציה. לפריטים המיוצרים מגרפיט ספוג או מחומרים אל-מתכתיים משומנים, למעט לבד או פלסטיק, ראו אטם. לפריטים המיוצרים מפלסטיק משומן, ראו מיסב, מכונת כביסה, דחף. לפריטים המיוצרים מלבד משומן, ראו felt, mechanical, preformed. לא כולל דיסק, שסתום; מכונת כביסה מבודדת; ושי. ראו גם ספייסר, צלחת וספייסר, שרוול.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
21.45 and 30.03 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | D |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 12B2--1 |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
14-P-73-1 | 2 | ZZ | 3 | 11757 |
7KP355 | 2 | ZZ | 3 | 75Q65 |
7KP355 | 9 | ZZ | 3 | 45152 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |