דגם או מק"ט: 10937683-3
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2510-00-231-7439 | Vehicular Body Panel |
NSN 2510-00-231-7444 | Vehicle Boarding Ladder Rack |
NSN 2510-00-231-7460 | Door Panel |
NSN 2590-00-231-7484 | Sprocket Assembly |
NSN 2510-00-409-3992 | Splash Guard Retainer |
NSN 2510-00-470-2091 | Holder Assembly |
NSN 2910-00-999-1500 | Fuel Injector Assembly |
NSN 5925-01-114-7584 | Circuit Breaker |
NSN 5340-01-158-7095 | Angle Bracket |
NSN 2510-01-178-7044 | Body Seal Retainer |
NSN 2510-01-178-7046 | Lh Rear Door Skin |
NSN 2510-01-178-7086 | Retainer Channel |
NSN 2510-01-179-4112 | Vehicular Body Panel |
NSN 2510-01-180-2021 | Wear Plate |
NSN 2510-01-180-6164 | Vehicular Window Frame |
NSN 3040-01-197-8555 | Rigid Connecting Link |
NSN 3040-01-197-8556 | Rigid Connecting Link |
NSN 2510-01-197-8562 | Duct Lap Strip |
NSN 2510-01-198-2889 | Side Door Linner |
NSN 2510-01-200-3159 | Side Door Panel |
NSN 2510-01-200-3160 | Side Door Panel |
NSN 2530-01-213-1040 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 2540-01-214-1552 | Heater Cover Assembly |
NSN 5330-01-221-9183 | Nonmetallic Special Shaped Seal |
NSN 2590-01-305-2166 | Winch Parts Kit |
NSN 2510-01-313-2862 | Vehicular Body Panel |
NSN 2590-01-323-6047 | Jack-support Shoe |
NSN 2590-01-354-9441 | Vehicular Equip Modification Kit |
פריט המיוצר מחתך בעל צורה מיוחדת אל-מתכתית. הוא יכול להיות (1) נוצר לצורה מסוימת עם או בלי מפרקים, (2) חתיכה אחת שקצותיה אובטחו יחד ליצירת צורה מסוימת, או (3) פריט ישר המיוצר לאורך מסוים עבור יישום מסוים עם חתכי קצה או מפרקים. פריטים, למעט פינות יצוקות, חריצים, לחצני התאמה וכדומה חייבים להיות בחתך רציף אחד. הוא תוכנן במיוחד לשימוש ביישומים שבהם אין תנועה יחסית בין חלקים מחוברים. לא כולל שיחים, לא מתכתיים; אריזה, מבוצעת; כרית, ריפוד; וחותם, פשוט. לפריטים ישרים עם חתכים מרובעים וללא הרכבה של חורים, חריצים או לחצני התאמה, ראו מקטע צורה מיוחדת לא מתכתית.
האריזה תתבצע כדי לעמוד בדרישות בדיקת הביצועים של astm-d4169, מחזור הפצה 18, רמת אבטחה 1.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.
סוג i, חיי מדף.
שקית אטומה למים, אטומה.
אין דרישה.
אין דרישה.
Gaskets, Washers & Other Seals
Other Industrial Supplies
Articles Of Plastics, N.e.s.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
17.65 and 24.71 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9SX-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | SF9SX-N |
USC: | F |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | T2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | Q |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
10937683-3 | 2 | AZ | 1 | 19207 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |