דגם או מק"ט: 456347-5000
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
| NSN | תיאור רכיב |
|---|---|
| NSN 2810-01-460-0847 | Piston Ring |
| NSN 3110-01-460-0848 | Thrust Ball Bearing |
| NSN 3130-01-460-0850 | Ball Bearing Unit |
| NSN 5325-01-460-0852 | Retaining Ring |
| NSN 5315-01-460-0853 | Spring Pin |
| NSN 2810-01-460-0858 | Piston Ring |
| NSN 5330-01-460-0860 | Plain Seal |
| NSN 2950-01-460-1228 | Turbocharger Backplate Assy |
| NSN 2950-01-460-1229 | Turbocharger Lockplate |
| NSN 2950-01-460-1230 | Turbocharger Lockplate |
| NSN 2950-01-460-1232 | Turbocharger Lockplate |
פריט צינורי, שנוצר כך שיספק פעולת קפיץ כנגד הקיר הפנימי של חור כאשר דוחפים אותו לחתיכות סמוכות כדי למקם ולהחזיק אותן במקומן.
צרפת
צרפת | קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
|---|---|---|---|---|
| 456347-5000 | 2 | 9Z | 4 | 08179 |
| שם | פריטי מספר | |||
|---|---|---|---|---|
| [עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] | ||||