דגם או מק"ט: 408049-5002
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2810-01-460-0847 | Piston Ring |
NSN 3110-01-460-0848 | Thrust Ball Bearing |
NSN 3130-01-460-0850 | Ball Bearing Unit |
NSN 5325-01-460-0852 | Retaining Ring |
NSN 5315-01-460-0853 | Spring Pin |
NSN 2810-01-460-0858 | Piston Ring |
NSN 5330-01-460-0860 | Plain Seal |
NSN 2950-01-460-1228 | Turbocharger Backplate Assy |
NSN 2950-01-460-1229 | Turbocharger Lockplate |
NSN 2950-01-460-1230 | Turbocharger Lockplate |
NSN 2950-01-460-1232 | Turbocharger Lockplate |
פריט עגול, יחיד או מרובה חלקים, מתכתי או לא מתכתי בהרכבו, המיועד להיות מותקן בחריץ היקפי בבוכנה ולקפוץ החוצה כנגד דופן הגליל כדי לתפקד כאטם או מגב. הוא מסופק בצורות חתך שונות ונחתך בנקודה אחת כדי לאפשר התקנה בחריץ טבעת הבוכנה. זה עשוי לכלול הרחבה. לא כולל אריזה, מוכנה; ריטיינר, חותם שמן; ריטיינר, אריזה; טבעת, שמירה; מגב טבעת; וטבעת חותם, מתכת.
Ignition Internal Combustion Piston Engines For Use In Aircraft Except Civil Ignition Or Compression Parts For Spark
Engines and Turbines For Military Aircraft
Ignition Reciprocating Or Rotary Combustion Piston Engines For Aircraft Parts, N.e.s., Of Spark
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
408049-5002 | 2 | 9Z | 4 | 08179 |
T04B34-REP12 | 9 | ZF | 4 | F9011 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |