דגם או מק"ט: 7749468
אודות מוצר זה
ידית מצערת
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 2815-01-393-4625 | Cylinder Sleeve |
NSN 4730-01-396-2380 | Pipe Nipple |
NSN 4730-01-396-5197 | Tube To Boss Straight Adapter |
NSN 2815-01-396-5199 | Engine Flywheel |
NSN 2815-01-396-5200 | Exhaust Manifold |
NSN 4730-01-396-5202 | Hose Clamp |
NSN 4820-01-396-7819 | Flow Control Valve |
NSN 4720-01-400-2092 | Air Duct Hose |
NSN 4720-01-400-2093 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-400-2094 | Air Duct Hose |
NSN 4730-01-400-2095 | Quick Disconnect Coupling Half |
NSN 4910-01-400-2677 | Cleaning Lance |
NSN 4720-01-400-3201 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 4720-01-400-3202 | Nonmetallic Hose Assembly |
NSN 3040-01-400-6082 | Remote Control Lever |
NSN 3040-01-400-6084 | Remote Control Lever |
NSN 3040-01-400-6086 | Remote Control Lever |
NSN 4730-01-400-6096 | Pipe To Hose Straight Adapter |
NSN 4730-01-400-6097 | Pipe Nipple |
NSN 4730-01-400-6099 | Pipe Nipple |
NSN 4710-01-406-2040 | Metal Tube Assembly |
NSN 4820-01-406-2044 | Ball Valve |
NSN 2990-01-406-2298 | Engine Starter Rope |
NSN 4710-01-406-4760 | Metallic Pipe |
NSN 4720-01-406-4761 | Nonmetallic Hose |
NSN 4710-01-406-4762 | Metallic Tube |
NSN 4720-01-406-4763 | Nonmetallic Hose |
NSN 4720-01-406-4764 | Nonmetallic Hose |
NSN 4330-01-406-4892 | Fluid Filter Element |
NSN 4330-01-406-4893 | Exhaust-intake Pneumatic Muffler |
NSN 4320-01-406-4895 | Flammable Liqui Pumping Assembly |
NSN 4820-01-406-4896 | Check Valve |
NSN 4730-01-406-5727 | Hydraulic Manifold Assembly |
NSN 4730-01-406-6248 | Hose Clamp |
NSN 4730-01-406-6249 | Hose Clamp |
פריט קשיח בדרך כלל בצורת זרוע בצורות שונות ובחתכי רוחב שונים, המכיל שני חורים או יותר במרווחים כה גדולים עד שאחד מהם משמש כציר עם או בלי רכזות וחייב להיות בעל אמצעי מוגדר לאבטחה לפיר (כגון חור מושחל לבורג סט, מפתח(ים), ספלינים, סרציות או מכשיר הידוק כלשהו). החורים האחרים מתחברים(ים) לחוליה המקשרת, קשיחים; הרכבת חבל תיל, רגל אחת; או קליביס, קצה מוט; כדי לספק העברת תנועה לחלקים אחרים של המנגנון. ראו גם בל קראנק. עבור פריטים המופעלים באופן ידני, ראה מנוף, בקרה ידנית.
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
20.95 and 29.33 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | 15B2--- |
USC: | M |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | N |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | J |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
7749468 | 2 | ZZ | 6 | 62445 |
49468 | 9 | ZZ | 6 | 62445 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |