דגם או מק"ט: 14-01-165-001
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 3120-00-353-9164 | Sleeve Bushing |
NSN 6685-01-047-2811 | Flow Control Thermostat |
NSN 5995-01-084-0024 | Branched Wiring Harness |
NSN 6680-01-085-2870 | Cover And Tachometer Drive |
NSN 3040-01-085-2871 | Tachometer Drive Shaft |
NSN 2815-01-085-8282 | Diesel Engine Cylinder Head |
NSN 4540-01-086-1216 | Winterization Heater Assembly |
NSN 2590-01-095-8494 | Winch Parts Kit |
NSN 6680-01-096-3299 | Speedometer |
NSN 9905-01-097-0203 | Designation Plate |
NSN 5120-01-097-6932 | Mechanical Puller Set |
NSN 3120-01-097-6950 | Sleeve Bushing |
NSN 5210-01-099-6339 | Gage |
NSN 2510-01-100-9996 | Compensator Subass |
NSN 2590-01-139-1913 | Spare Tire Hoist |
NSN 2510-01-151-4483 | Tire Hoist Rack |
NSN 2520-01-163-0795 | Transmission Tube Support |
NSN 3830-01-166-6794 | Winch Drum |
NSN 5342-01-167-8872 | Transmission Bracket |
NSN 5340-01-176-9497 | Access Cover |
NSN 3020-01-178-9846 | Gear Cluster |
NSN 2520-01-193-7720 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 2520-01-193-7721 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 2520-01-194-6857 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 2520-01-194-6858 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 2530-01-200-3226 | Steering Tie Rod |
NSN 2590-01-278-5728 | Right Hand Ramp |
NSN 2590-01-279-0984 | Left Hand Ramp |
NSN 9905-01-282-2848 | Identification Plate |
NSN 2530-01-286-5745 | Brake Backing Plate |
NSN 5340-01-286-5766 | Mounting Bracket |
NSN 3110-01-289-2060 | Cylindrical Roller Bearing |
NSN 4320-01-290-0744 | Liquid Pump Housing |
NSN 2510-01-290-2542 | Fender Brace |
NSN 3040-01-290-9234 | Straight Shaft |
פריט גלילי בעל השלמה מלאה של 360 מעלות (6.282 רדיאנים) של שיניים על שני משטחים או יותר. זה יכול להיות יציקה מקשה אחת או מורכב משני פריטים נפרדים או יותר המוחזקים היטב יחד על ידי ריתוך, מסמרות, סיכות וכדומה, כדי ליצור יחידה אחת. הוא נועד לעלות על פיר. עבור פריטים המורכבים מפיר עם משלים אינטגרליים או שיני גלגלי שיניים, ראה גל הילוכים (כפי ששונה). לא כולל תת-הרכבה של הילוכים, מקטין מהירות.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
ציפוי משמר בלבד (עם עטיפה חסינת שומן, לפי הצורך).
Gears and Gearing, Other Than Toothed Wheels, Chain Sprockets and Other Transmission Elements Entered Separately
Industrial Machines, Other
Gears and Gearing; Ball Screws; Gear Boxes and Other Speed Changers (including Torque Converters)
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
1,200.65 and 1,680.91 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | 9B----- |
USC: | N |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט. |
SOS: | SMS |
AAC: | V |
SLC: | 0 |
CIIC: | U |
REC REP CODE: | Z |
MGMT CTL: | J2200X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
14-01-165-001 | 1 | ZZ | 6 | 64462 |
14-01-165-001 | 2 | AX | 6 | 34623 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |