דגם או מק"ט: A-3211-P-3604
מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.
אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.
Quality Commitment »
משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.
מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.
NSN | תיאור רכיב |
---|---|
NSN 3120-00-353-9164 | Sleeve Bushing |
NSN 6685-01-047-2811 | Flow Control Thermostat |
NSN 5995-01-084-0024 | Branched Wiring Harness |
NSN 6680-01-085-2870 | Cover And Tachometer Drive |
NSN 3040-01-085-2871 | Tachometer Drive Shaft |
NSN 2815-01-085-8282 | Diesel Engine Cylinder Head |
NSN 4540-01-086-1216 | Winterization Heater Assembly |
NSN 2590-01-095-8494 | Winch Parts Kit |
NSN 6680-01-096-3299 | Speedometer |
NSN 9905-01-097-0203 | Designation Plate |
NSN 5120-01-097-6932 | Mechanical Puller Set |
NSN 3120-01-097-6950 | Sleeve Bushing |
NSN 5210-01-099-6339 | Gage |
NSN 2510-01-100-9996 | Compensator Subass |
NSN 2590-01-139-1913 | Spare Tire Hoist |
NSN 2510-01-151-4483 | Tire Hoist Rack |
NSN 2520-01-163-0795 | Transmission Tube Support |
NSN 3830-01-166-6794 | Winch Drum |
NSN 5342-01-167-8872 | Transmission Bracket |
NSN 5340-01-176-9497 | Access Cover |
NSN 3020-01-178-9846 | Gear Cluster |
NSN 2520-01-193-7720 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 2520-01-193-7721 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 2520-01-194-6857 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 2520-01-194-6858 | Dirt And Liquid Deflector |
NSN 2530-01-200-3226 | Steering Tie Rod |
NSN 2590-01-278-5728 | Right Hand Ramp |
NSN 2590-01-279-0984 | Left Hand Ramp |
NSN 9905-01-282-2848 | Identification Plate |
NSN 2530-01-286-5745 | Brake Backing Plate |
NSN 5340-01-286-5766 | Mounting Bracket |
NSN 3110-01-289-2060 | Cylindrical Roller Bearing |
NSN 4320-01-290-0744 | Liquid Pump Housing |
NSN 2510-01-290-2542 | Fender Brace |
NSN 3040-01-290-9234 | Straight Shaft |
פריט מתכת קשיח בצורת עיגול עם צמצם במיקום מרכזי. יש לו חורי הרכבה והוא תוכנן במיוחד כדי להרכיב ולמקם את רכיבי הבלם (כפי ששונה). הוא משמש גם למניעת לכלוך וחומר זר אחר מלהיכנס למנגנון הבלימה. לא כולל פריטים המשמשים כמגן אבק בלבד.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.
האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.
ניתן לממש אפשרויות לגבי שיטת שימור ספציפית או חומרי אריזה המאושרים על ידי משרד ההגנה לשימוש. עם זאת, שיטת שימור בסיסית תישמר, נתונים משלימים ימולאו ומידות חבילת היחידה לא יגדלו ביותר מסנטימטר אחד. תינתן הגנה שווה או טובה יותר לפריט ולא תהיה עלייה בעלות החבילה.
אין סימון מיוחד.
שקית אטומה למים, אטומה.
Astm-d4727, סיבית סיבית המשמשת כרפידות, תאים, חתכים או שרוולים.
אין דרישה.
Brakes and Parts, Of Motor Vehicles Of Headings 8701 To 8705 Brakes and Servo
Other Parts and Accessories Of Vehicles
Brakes and Parts Thereof For Tractors, Motor Cars and Other Motor Vehicles, Etc. Brakes and Servo
אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.
.
נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..
המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.
טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)
תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין
793.95 and 1,111.53 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | F |
MGMT CTL: | ------- |
USC: | I |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS). |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
SOS: | SMS |
AAC: | Z |
SLC: | 0 |
CIIC: | Z |
REC REP CODE: | O |
MGMT CTL: | J2100X- |
USC: | A |
REC REP CODE DESC: | אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, להיפטר ברמה הארגונית. |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | כלוב |
---|---|---|---|---|
A-3211-P-3604 | 2 | ZZ | 6 | 78500 |
A-3211-J-3780 | 9 | AZ | 3 | 78500 |
שם | פריטי מספר | |||
---|---|---|---|---|
[עליך להיות מחובר כדי להשתמש ברשימות] |