2815-01-187-7163

ראש צילינדר מנוע דיזל שלח דף זה בדוא"ל

דגם או מק"ט: 4157756

תמחור וזמינות

שלח טופס זה לקבלת התמחור והזמינות הנוכחיים של NSN זה.
מספר חלק:
כמות:
כתובת דוא"ל:
טלפון:
הפניה:
חברה:
שם:

איננו משתפים או מוכרים את המידע שלך לאף אחד.
פרטיות | תנאי

All major credit cards accepted as well as gov. p-cards

pdf NSN 2815-01-187-7163 גליון נתונים

MRC:
זיהוי פריט קצה
זיהוי פריט קצה:
MRC:
--
NIIN:
011877163
MRC:
--
מספר מניית נאט"ו:
2815-01-187-7163
MRC:
--
חיי מדף:
N/A
MRC:
--
יחידת מידה:
1 EA
MRC:
--
פירוז:
No
MRC:
--
יכולת תיקון:
אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (ds).
FIIG:
--
FIIG:
A509V0
MRC:
--
INC:
60370
MRC:
--
IMM:
AX
Certified products icon

כל המוצרים מאושרים

מפעל חדש, חומר חדש, עודף חדש, משופץ, ניתן לשירות, ניתן לתיקון וחומר שהוסר / משומש ילווה בתעודת התאמה, וכל מסמך / מעקב אחר כאשר רלוונטי. יש לנו שימור שיא של 7 שנים.

Quality inspections icon

איכות | ISO 9001:2015 + AS9120B

אנו מחויבים לאיכות ועוקבים אחר מערכת ניהול איכות AS9120. קבוצת AeroBase מוסמכת HAZMAT ורשומה ב-DDTC, ITAR ואיגוד ספקי התעופה (ASA). כל המוצרים נבדקים ב-100%.

Quality Commitment »

Shipping icon

משלוח

משלוח הזמנות במלאי נשלח באותו יום כאשר ההזמנה מתבצעת לפני השעה 14:00 EST.

מועדי אספקה של פריטים שאינם במלאי, הם אומדנים המבוססים על צבר הזמנות נוכחי וכפופים לאישור בעת ההזמנה.

חלקים ורכיבים עבור Rotary Compressor Unit NSN 4310-01-158-3262 חלקים ורכיבים עבור יישום קצה זה.

NSN תיאור רכיב
NSN 3020-01-021-8961 Bevel Gear
NSN 3020-01-022-3663 Bevel Gear Sector
NSN 3020-01-185-6149 Helical Gear
NSN 2815-01-185-8123 Engine Valve Seat Insert
NSN 3020-01-186-0868 Idler Assembly Pulley
NSN 4140-01-186-0870 Cooling Blower
NSN 2805-01-186-0874 Engine Camshaft
NSN 2910-01-186-0928 Metering And Distribut Fuel Pump
NSN 2910-01-186-0929 Metering And Distribut Fuel Pump
NSN 3040-01-187-1224 Idler Pulley Cover Assembly
NSN 5945-01-187-2074 Electrical Solenoid
NSN 2910-01-187-2244 Overflow Valve
NSN 2910-01-187-2329 Fuel Injection Nozzle
NSN 2910-01-187-2535 Remote Control Lever
NSN 3040-01-187-5240 Body Hub
NSN 4320-01-187-7005 Lube Oil Pump
NSN 2910-01-187-7006 Fuel Pump Roller Tappet
NSN 2910-01-187-7007 Fuel Pump Control Sleeve
NSN 2815-01-187-7156 Oil Pan
NSN 2815-01-187-7163 Diesel Engine Cylinder Head
NSN 3040-01-188-1260 Hub Clamp
NSN 3020-01-188-3272 Helical Gear
NSN 3040-01-188-3604 Hub Clamp
NSN 3020-01-188-3676 Idler Assembly Pulley
NSN 2910-01-188-3678 Roller Tappet Cap
NSN 2910-01-191-0684 Cylinder Oil Spray Nozzle
NSN 2815-01-191-6648 Engine Poppet Valve Rocker Arm
NSN 2815-01-191-9418 Engine Camshaft
NSN 4310-01-192-4478 Air End Compressor
NSN 5342-01-192-4515 Hose Support Bracket
NSN 5995-01-192-4607 Branched Wiring Harness
NSN 4820-01-192-4616 Directional Control Linear Valve
NSN 9340-01-192-5586 Glass Tubing
NSN 2530-01-192-5935 Tie Plate
NSN 3040-01-192-5936 Jack Crank Shaft

הגדרה פורמלית

הגדרת הנפקה ממשלתית של NSN 2815-01-187-7163

פריט שנועד לסגור את משעמם הצילינדר של בלוק מנוע כדי ליצור תא בעירה. הוא עשוי להיות בעל מעבר(ים) קירור נוזלי ו/או סנפירי קירור אוויר ועשוי לכלול שסתומים, מדריכי שסתומים, זרועות נדנדה, צינורות מזרק וכדומה. זהו חלק מרכיב של מנוע, דיזל. ראו גם ראש צילינדר, מנוע בנזין.

משתמשי קצה משרד החינוך: ארגון גדול

שם
MOE Code קוד ישות ארגונית ראשית (MOE)
MOE Rule קוד בן ארבעה תפקידים המשקף אחריות ניהולית בתוך השירותים הצבאיים המשתתפים, סוכנויות אזרחיות, נאט"ו ומדינות זרות אחרות.
PICA קוד המציין את פעילות בקרת האספקה העיקרית האחראית לקביעת יעדי מלאי, שליטה ביעדי מלאי ושמירה על אחריות פריט אספקה. כותרת קצרה- פיקה. מנהל מלאי סיטונאי לשעבר
DSOR קוד מקור התיקון של דיפו (DSOR) לפעילות תחזוקה מקושר מזהה את הפעילויות המאושרות לביצוע תחזוקה ברמת מחסן עבור השירותים.
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A920
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת הצבא מחלקת הצבא
MOE:
DA
Rule:
A920
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N9BC
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל הים מחלקת חיל הים
MOE:
DN
Rule:
N9BC
PICA:
GX
DSOR:
User:
חיל הנחתים של ארצות הברית חיל הנחתים של ארצות הברית
MOE:
DM
Rule:
MC40
PICA:
GX
DSOR:
User:
חיל הנחתים של ארצות הברית חיל הנחתים של ארצות הברית
MOE:
DM
Rule:
MC40
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FGGC
PICA:
GX
DSOR:
User:
מחלקת חיל האוויר מחלקת חיל האוויר
MOE:
DF
Rule:
FGGC
PICA:
GX
DSOR:
User:
ישראל ישראל
MOE:
YD
Rule:
YD01
PICA:
YD
DSOR:
User:
ישראל ישראל
MOE:
YD
Rule:
YD01
PICA:
YD
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:
User:
רפובליקת קוריאה רפובליקת קוריאה
MOE:
ZH
Rule:
ZH01
PICA:
ZH
DSOR:

אריזה ו; מידות

MIL-STD codes: http://www.dla.mil/LandandMaritime/.../MILSTD2073Codes.aspx
גודל האריזה
חבילת משקל
משקל פריט
מידות פריט
גודל האריזה:
--
חבילת משקל:
12.5000lbs
משקל פריט:
--
מידות פריט:
--
מיכל
OPI
SPI No.
SPI Rev.
SPC Mkg.
LVL A
LVL B
LVL C
מיכל:
--
OPI:
M
SPI No.:
SPI Rev.:
SPC Mkg:
00
LVL_A:
Q
LVL_B:
Q
LVL_C:
CUSH
MOP
CATEG.
PRES MAT
WRAP MAT
ICQ
THK
TOS
UCL
CUSH DUN:
JB
MOP:
33
PKG:
46A0
PRES MAT:
00
WRAP MAT:
00
ICQ:
AAA
THK:
X
TOS:
UCL:

הגדרות קודי אריזה:

LVL A Code (LVL_A) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט הרלוונטי למכולה למשלוח.

LVL B Code (LVL_B) Q

האריזה תתבצע בהתאם לטבלה ג.ב. לרמת האריזה שצוינה. הסגירה, האיטום והחיזוק יהיו בהתאם למפרט המכולה המתאים.

קוד מחוון הליך (OPI) M

כל נתוני האריזה הם חובה לצורך תאימות והחלפות אינן מותרות. חבילות מהירות צריכות להיכלל בקטגוריה זו.

קוד סימונים מיוחדים (SPC_MKG) 00

אין סימון מיוחד.

אופן השימור (MOP) 33

שקית אטומה למים, אטומה.

חומר כרית (CUSH) JB

Astm-d4727, סיבית סיבית המשמשת כקשיח משני צידי הפריט.

חומר שימור (PRES_MAT) 00

אין דרישה.

ייבוא / ייצא

סיווג לוח ב'
מספר לוח זמנים ב'
NAIC האיגוד הארצי של נציבי הביטוח
End Use מערכת סיווג לסחורות המיוצאות ומיובאות מארה"ב בהתבסס על השימוש העיקרי ולא על המאפיינים הפיזיים של הסחורה. קודי שימוש קצה מוקצים על ידי הלשכה לניתוח כלכלי תחת משרד המסחר האמריקאי.
SITC מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית
USDA
HITECH
לוח זמנים ב':
8409998000
NAICS:
333618
שיעור סיום שימוש:
21100
SITC:
71392
USDA:
1
HITECH:
0

הגדרות קודים של לוח זמנים ב':

לוח זמנים ב' 8409998000

Ignition Internal Combustion Piston Engines (diesel), Nesoi Parts For Compression

קוד סיום שימוש 21100

Industrial Engines

מחלקת סחר בינלאומית סטנדרטית (SITC) 71392

Ignition Internal Combustion Piston Engines Parts, N.e.s., Suitable For Use Solely Or Principally With Compression

הובלה

מידע אוניברסלי / ארצי על מטענים וטיפול
NMFC
מחלקה
UFC
LTL
LCL
WCC
TCC
SHC
ADC
ACC
NMFC:
133300
NMF תיאור:
Machinery/machines Noi
UFC:
63220
LTL:
--
LCL:
--
WCC:
593
TCC:
Z
SHC:
9
ADC:
A
ACC:
V

הגדרות קודי הובלה:

סוג מטען (TCC) Z

אין סוג מיוחד של קוד מטען ישים.

מצרך מים (WCC) 593

.

סחורה אווירית (ACC) V

נגררים, כלי רכב, מכונות, ציוד ואספקה לחנויות ולמחסנים כולל כלים וציוד מיוחדים, שירות קרקע וכלי רכב למטרות מיוחדות, נגררים, ציוד ואספקה ימיים, חלקי תיקון ותחזוקה לאמור לעיל..

אזכורי אוויר (ADC) A

המשלוח אינו איחוד ואינו עולה על 84 אינץ' בשום ממד.

טיפול מיוחד באוויר (SHC) 9

טיפול מיוחד אחר או לא נדרש כלל (SH)

ניהול

קודי ניהול לפי מחלקה

תמחור היסטורי עבור NSN זה הוא בין 848.60 and 1,188.04 USD.
בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: 12B2---
USC: M
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: 12B2---
USC: M
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: 12B2---
USC: M
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

חיל הנחתים של ארצות הברית

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: 12B2---
USC: M
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE:
MGMT CTL: 3B-----
USC: N
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל הים

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE:
MGMT CTL: 3B-----
USC: N
REC REP CODE DESC:

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

סוכנות לוגיסטיקה ביטחונית

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: F
MGMT CTL: -------
USC: I
REC REP CODE DESC: אם נידון או לא ניתן לתיקון כלכלי , ואז להיפטר ברמת תמיכה ישירה (DS).

מחלקת הצבא

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: J2200X-
USC: A
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט.

מחלקת הצבא

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: J2200X-
USC: A
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט.

מחלקת הצבא

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: J2200X-
USC: A
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, השליך ברמה המורשית להחליף את הפריט.

מחלקת הצבא

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: Z
MGMT CTL: J2200X-
USC: A
REC REP CODE DESC: זהו פריט שאינו ניתן לתיקון. אם נידון או לא ניתן לשירות כלכלי, ולאחר מכן להשליך ברמה מורשית להחליף את הפריט.

מחלקת חיל האוויר

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: N
MGMT CTL: SF9TG-N
USC: F
REC REP CODE DESC:

מחלקת חיל האוויר

SOS: SMS
AAC: Z
SLC: 0
CIIC: U
REC REP CODE: N
MGMT CTL: SF9TG-N
USC: F
REC REP CODE DESC:

יצרני

NSN זה רשום לקודי הכלוב הבאים.
השווה עכשיו»
צלול | התחבא