מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5906RS05 | 2 | TX | 5 | 06141 |
35-5126 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
XDRM3-05 | 2 | XX | X | 00656 |
345803-420 | 2 | XX | X | 10001 |
212562 | 2 | XX | X | 56232 |
2537-1 | 2 | XX | X | 56289 |
306-36 | 2 | XX | X | 72699 |
481311-10 | 2 | XX | X | 80064 |
DYR6005-10 | 2 | 48 | 5 | 14655 |
DYRT6005 | 2 | XX | X | 14655 |
CD1203PT1 | 9 | XX | X | 00755 |
XDRM3-503-10 | 9 | XX | X | 96296 |
35-5126 | 9 | XX | X | 49956 |
DYR6005-10 | 1 | ZZ | 5 | 00853 |
DYRT6005 | 1 | ZZ | 5 | 00853 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |