| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| WMF1S47 | 2 | TX | 3 | 14655 |
| 26336002-09 | 2 | TX | 1 | 99167 |
| 5134-18 | 2 | ZB | 2 | 05869 |
| 101624 | 2 | KE | 5 | 21793 |
| WMF1S47 | 2 | ZX | 5 | 93790 |
| 02-054 | 2 | 9Z | 6 | 00816 |
| 5134-018 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
| WMF1S47 | 9 | KE | 5 | 21810 |
| WMF1S47 | 1 | ZZ | 3 | 00853 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |