| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RC07GF153K | 2 | XX | X | 81349 |
| MILR11-8 | 1 | XX | X | 81349 |
| CB1531 | 1 | XX | X | 01121 |
| 8852494 | 1 | XX | X | 19203 |
| L220421-153 | 1 | XX | X | 27914 |
| B46027 | 2 | ZK | 2 | K0967 |
| N317-000-439 | 2 | ZG | 3 | C2463 |
| V1051Z3315K | 2 | ZG | 3 | S3120 |
| DEDCB1531 | 2 | ZF | 4 | F6117 |
| 745-0791-00 | 9 | 75 | 5 | 95104 |
| N317-000-439 | 2 | ZG | 6 | S3092 |
| 745-0791-000 | 9 | TX | 5 | 95104 |
| 446-1751 | 9 | WF | 9 | A486G |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |