מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RC07GF182K | 2 | 9Z | 4 | 81349 |
MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
745-0758-000 | 1 | TX | 5 | 95105 |
CB1821 | 1 | XX | X | 01121 |
L220421-182 | 1 | XX | X | 27914 |
1590510218E | 2 | ZG | 3 | A2312 |
V1051Z3218K | 2 | ZG | 3 | S3120 |
DEDCB1821 | 2 | ZF | 4 | F6117 |
745-0758-00 | 2 | 9Z | 5 | 95105 |
745-0758-00 | 9 | 9Z | 5 | 95104 |
745-0758-000 | 2 | 9Z | 6 | 13499 |
446-1757 | 9 | WF | 9 | A486G |
745-0758-000 | 9 | TX | 5 | 95104 |
316-0182-00 | 9 | 9Z | 6 | 80009 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |