Board
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| U96-5084SUBPT7 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
| 600-GP-07 | 2 | CX | 5 | 83330 |
| 600-GP-07-FP | 2 | CX | 5 | 83330 |
| 12Z400PC6 | 2 | XX | X | 10001 |
| 424318PC3 | 2 | XX | X | 10001 |
| 743963PC7 | 2 | XX | X | 10001 |
| 765700PC7 | 2 | XX | X | 10001 |
| 0165-7 | 2 | XX | X | 56232 |
| 7-140 | 2 | XX | X | 71785 |
| M430764SUB5PT6 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
| M430764SUB5PT6 | 9 | XX | X | 21921 |
| JH31-76 | 9 | XX | X | 02032 |
| 600-7 | 9 | CX | 5 | 83330 |
| 600-7CF | 9 | CX | 5 | 83330 |
| U96-5084SUBPT7 | 9 | XX | 5 | 49956 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |