| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| AC58144-1 | 2 | 48 | 5 | 06845 |
| BA10004-25 | 2 | 9Z | 5 | 32869 |
| 1066451 | 2 | XX | X | 12204 |
| P7766690P3 | 2 | XX | X | 24446 |
| P7768772P3 | 2 | XX | X | 24446 |
| 8880-500621-3755 | 2 | XX | X | 80049 |
| R17S17210 | 2 | XX | X | 99993 |
| ZCC21333 | 9 | XX | X | 94285 |
| BA10004-25 | 9 | 9Z | 5 | 71785 |
| 6-141AE | 2 | XX | X | 71785 |
| AC58144-1 | 9 | 48 | 5 | 06840 |
| 1066451 | 9 | XX | X | 18113 |
| BA10004-25 | 9 | 9Z | 5 | 64959 |
| BA10004-25 | 9 | 9Z | 5 | 70408 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |