| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 184-7373-000 | 1 | 75 | 5 | 13499 |
| 10599525-33 | 2 | XX | X | 18876 |
| 150D226X0015B2 | 2 | XX | X | 56289 |
| 27020799300 | 2 | YB | 3 | 0124B |
| Q317265024 | 2 | ZG | 3 | S3092 |
| W4913322K8 | 2 | ZG | 3 | S3092 |
| U208E702X183 | 2 | ZG | 3 | S3120 |
| 290-0134-00 | 2 | ZA | 4 | 80009 |
| CT01226 | 2 | ZG | 6 | N0086 |
| W4913322K8 | 9 | ZG | 3 | S3118 |
| 1112752-99 | 9 | ZG | 5 | 83298 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |