מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
M25038/3-14-9 | 2 | 9Z | 4 | 81349 |
VG95218-1003 | 1 | ZG | 3 | D9477 |
VG95218-T1003 | 1 | ZG | 5 | D9477 |
R475-14-9 | 2 | ZG | 3 | D2773 |
TMF/3BR-14-9 | 2 | ZG | 3 | F0241 |
14-FWGK-1927-9 | 2 | 9Z | 5 | 12814 |
14-FWKK-1927-9 | 2 | 9Z | 5 | 12814 |
814-4877056-9 | 2 | 9Z | 6 | 60685 |
VG95212T022+M25038/3-14-9 | 2 | ZG | 6 | D9477 |
38/3-14-9 | 2 | 9Z | 5 | 05973 |
38/3T-14-9 | 2 | 9Z | 5 | 05973 |
814-4584876-9 | 9 | 9Z | 6 | 60685 |
814-4851952-9 | 9 | 9Z | 6 | 60685 |
814-4885919-9 | 9 | 9Z | 6 | 60685 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |