| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 913-3281-260 | 2 | TX | A | 13499 |
| 500-100-NPO-333K | 2 | TX | E | 51642 |
| C85A333K | 2 | TX | E | 59942 |
| C320C333K1G5CA | 2 | TX | E | 31433 |
| SR501A333KAA | 2 | TX | E | 96095 |
| RPE117COG333K100V | 2 | TX | E | 72982 |
| 913-3281-260 | 2 | TX | A | 13499 |
| C85A333K | 2 | TX | E | 59942 |
| C320C333K1G5CA | 2 | TX | E | 31433 |
| 500-100-NPO-333K | 2 | TX | E | 51642 |
| SR501A333KAA | 2 | TX | E | 96095 |
| RPE117COG333K100V | 2 | TX | E | 72982 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |