מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
SM-4-C | 1 | CX | 4 | 81470 |
6-10-L-C | 1 | CX | 4 | 42970 |
TCR238-C | 2 | CX | 4 | 26190 |
TC-36-C | 2 | CX | 4 | 56922 |
045-1043-20-C | 9 | CX | 4 | 30961 |
TC-36-C | 9 | CX | 4 | 31786 |
U375-C | 9 | CX | 4 | 43786 |
L-121-C | 9 | CX | 4 | 97308 |
45-1043-20-C | 9 | CX | 4 | 98378 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |