מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
GGN-W-28-C | 1 | CX | 4 | 54251 |
SN-4-C | 1 | CX | 4 | 57833 |
SN-3-C | 1 | CX | 4 | 81470 |
NC-92-C | 1 | CX | 4 | 94687 |
SN-4-C | 1 | CX | 4 | 81470 |
TCR802-C | 2 | CX | 4 | 26190 |
32.762 ROUGH (SPECIAL) | 2 | CX | 4 | 26462 |
159645 | 2 | CX | 4 | 56922 |
TC-43-C | 2 | CX | 4 | 56922 |
9R13GW-R | 9 | CX | 4 | 26462 |
159645 | 9 | CX | 4 | 31786 |
TC-43-C | 9 | CX | 4 | 31786 |
M500-C | 9 | CX | 4 | 43786 |
S-141-C | 9 | CX | 4 | 97308 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |