| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| GGN-W-28-C | 1 | CX | 4 | 54251 |
| SN-4-C | 1 | CX | 4 | 57833 |
| SN-3-C | 1 | CX | 4 | 81470 |
| NC-92-C | 1 | CX | 4 | 94687 |
| SN-4-C | 1 | CX | 4 | 81470 |
| TCR802-C | 2 | CX | 4 | 26190 |
| 32.762 ROUGH (SPECIAL) | 2 | CX | 4 | 26462 |
| 159645 | 2 | CX | 4 | 56922 |
| TC-43-C | 2 | CX | 4 | 56922 |
| 9R13GW-R | 9 | CX | 4 | 26462 |
| 159645 | 9 | CX | 4 | 31786 |
| TC-43-C | 9 | CX | 4 | 31786 |
| M500-C | 9 | CX | 4 | 43786 |
| S-141-C | 9 | CX | 4 | 97308 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |