מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
CA4S1 | 2 | XX | X | 81349 |
MILC12889 | 1 | XX | X | 81349 |
SCD8668 | 1 | XX | X | 80063 |
S18274 | 1 | XX | X | 80212 |
25704-281600-17-0 | 2 | ZG | 3 | D1839 |
CA451 | 9 | CL | 4 | 28835 |
25704-281600-17-0 | 2 | ZG | 6 | D2692 |
502031 | 2 | ZG | 6 | D9893 |
0502031 | 9 | XX | X | 00000 |
CA451 | 9 | CL | 4 | 14655 |
502031 | 9 | ZG | 6 | D5589 |
312A28 | 9 | ZZ | 5 | 44940 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |