תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| P10U104M5 | 1 | ZZ | 5 | 37942 |
| 264-5015 | 2 | YB | 3 | K2504 |
| 913-3331-030 | 2 | TX | A | 13499 |
| 292CY5U104M050C | 2 | TX | 5 | 56289 |
| 230-96 | 2 | ZZ | 5 | 0T1F7 |
| C410C104M5U5CA | 2 | TX | E | 31433 |
| SA105E104MAA | 2 | TX | E | 96095 |
| 230-96 | 9 | ZZ | 5 | 20944 |
| P10U104M5 | 1 | ZZ | 5 | 37942 |
| 264-5015 | 2 | YB | 3 | K2504 |
| 913-3331-030 | 2 | TX | A | 13499 |
| 292CY5U104M050C | 2 | TX | 5 | 56289 |
| 230-96 | 2 | ZZ | 5 | 0T1F7 |
| C410C104M5U5CA | 2 | TX | E | 31433 |
| SA105E104MAA | 2 | TX | E | 96095 |
| 230-96 | 9 | ZZ | 5 | 20944 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |