מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RGR390FX6UL | 2 | XX | X | 16712 |
G8672PC155 | 2 | XX | X | 16712 |
G8682PC155 | 2 | XX | X | 16712 |
G10262PC155 | 2 | XX | X | 16712 |
1503230 | 2 | XX | X | 79500 |
G8672PC155-159-164 | 2 | XX | X | 79500 |
G8682PC155-159-164 | 2 | XX | X | 79500 |
RGR390FX6UL | 2 | XX | X | 79500 |
D2-9340PC6 | 9 | XX | X | 73057 |
G10262-155 | 9 | XX | X | 73057 |
G8682-155 | 9 | XX | X | 73057 |
RGR390FX6UL | 9 | XX | X | 73057 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |