| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RGR390FX7UL | 2 | XX | X | 16712 |
| G8672PC154 | 2 | XX | X | 16712 |
| G8682PC154 | 2 | XX | X | 16712 |
| G10262PC154 | 2 | XX | X | 16712 |
| 1503229 | 2 | XX | X | 79500 |
| G8672PC154-159-164 | 2 | XX | X | 79500 |
| G8682PC154-159-164 | 2 | XX | X | 79500 |
| RGR390FX7UL | 2 | XX | X | 79500 |
| D2-9340PC5 | 9 | XX | X | 73057 |
| G10262-154 | 9 | XX | X | 73057 |
| G8672PC154 | 9 | XX | X | 73057 |
| G8682-154 | 9 | XX | X | 73057 |
| RGR390FX7UL | 9 | XX | X | 73057 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |