מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RC30BF472K | 2 | XX | X | 81349 |
522479 | 1 | BF | 1 | 19204 |
MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
745-3114-000 | 1 | TX | 5 | 13499 |
290449-000 | 1 | TX | 6 | 14100 |
745-3114-00 | 1 | XX | X | 13499 |
63288-472 | 1 | XX | X | 99993 |
6502-3170419PC38 | 1 | XX | X | 80064 |
6502-3198192PC70 | 1 | XX | X | 80064 |
RC30BF472K | 1 | XX | X | 81350 |
B7618PC70 | 9 | 9Z | 5 | 12436 |
H1009-306 | 9 | XX | X | 49673 |
70-2-16C | 9 | XX | X | 05690 |
906R746 | 9 | XX | X | 94990 |
290449-000 | 9 | TX | 6 | 12436 |
500717 | 9 | XX | X | 02859 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |