| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RC30BF472K | 2 | XX | X | 81349 |
| 522479 | 1 | BF | 1 | 19204 |
| MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
| 745-3114-000 | 1 | TX | 5 | 13499 |
| 290449-000 | 1 | TX | 6 | 14100 |
| 745-3114-00 | 1 | XX | X | 13499 |
| 63288-472 | 1 | XX | X | 99993 |
| 6502-3170419PC38 | 1 | XX | X | 80064 |
| 6502-3198192PC70 | 1 | XX | X | 80064 |
| RC30BF472K | 1 | XX | X | 81350 |
| B7618PC70 | 9 | 9Z | 5 | 12436 |
| H1009-306 | 9 | XX | X | 49673 |
| 70-2-16C | 9 | XX | X | 05690 |
| 906R746 | 9 | XX | X | 94990 |
| 290449-000 | 9 | TX | 6 | 12436 |
| 500717 | 9 | XX | X | 02859 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |