מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RC20BF333J | 2 | XX | X | 81349 |
MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
280-1002P127 | 1 | 9Z | 2 | 3B150 |
BB3335 | 1 | XX | X | 01121 |
745-1148-00 | 1 | XX | X | 13499 |
205-65-334ITEM35 | 1 | XX | X | 80064 |
209-65-334ITEM35 | 1 | XX | X | 80064 |
212-65-311ITEM35 | 1 | XX | X | 80064 |
228-65-311ALT4ITEM35 | 1 | XX | X | 80064 |
MILR11ATYPERC20BF333J | 1 | XX | X | 80058 |
RC20BF333J | 1 | XX | X | 81350 |
VA47-0112-255 | 2 | ZK | 2 | K0668 |
Q 317 002 085 | 2 | ZK | 2 | S3092 |
Q 317 002 085 | 2 | ZG | 6 | C2463 |
1Z1000111 | 9 | XX | X | 94285 |
SW120-230 | 9 | XX | X | 10001 |
280-1002P127 | 9 | XX | X | 49956 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |