מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RC30BF104J | 2 | XX | X | 81349 |
MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
0689-1045 | 1 | ZZ | 5 | 1MY97 |
GB1045 | 1 | XX | X | 01121 |
KA376PC79 | 1 | XX | X | 04220 |
KA447PC46 | 1 | XX | X | 04220 |
KA465PC29 | 1 | XX | X | 04220 |
KF52-743-100SH1PC77 | 1 | XX | X | 04220 |
2200-3102461PC79 | 1 | XX | X | 80064 |
2200-3167143PC77 | 1 | XX | X | 80064 |
2200-3112588PC46 | 1 | XX | X | 80064 |
2200-3113764PC29 | 1 | XX | X | 80064 |
RC30BF104J | 1 | XX | X | 81350 |
719234-56 | 2 | 9Z | 5 | 05869 |
RC30BF104J | 9 | XX | X | 75042 |
0689-1045 | 9 | TX | 5 | 28480 |
072-97L | 9 | XX | X | 56232 |
1JF710PC67 | 9 | XX | X | 79500 |
1JF716PC67 | 9 | XX | X | 79500 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |