מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RC30BF155J | 2 | XX | X | 81349 |
MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
KA465PC57 | 1 | XX | X | 04220 |
0525-125 | 1 | XX | X | 56232 |
108F214PC35 | 1 | XX | X | 24446 |
141P851P63 | 1 | XX | X | 24446 |
175B222PC52A | 1 | XX | X | 24446 |
PL108F214PC35 | 1 | XX | X | 24446 |
2200-3113764PC57 | 1 | XX | X | 80064 |
3121193REVBPC35 | 1 | XX | X | 80064 |
3121194REVAPC35 | 1 | XX | X | 80064 |
564-2200-1297893REVBPC52A | 1 | XX | X | 80064 |
K1-2200-1297894REVBPC52A | 1 | XX | X | 80064 |
RC30BF155J | 1 | XX | X | 80058 |
RC30BF155J | 1 | XX | X | 81350 |
RC30BF155J | 9 | XX | X | 75042 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |