| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RC30BF103K | 2 | XX | X | 81349 |
| MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
| RC32GF103K | 1 | TX | 6 | 01121 |
| GB1031 | 1 | XX | X | 01121 |
| K8161092 | 1 | XX | X | 24446 |
| N317-000-137 | 2 | ZG | 3 | C2463 |
| V1051Z5310K | 2 | ZG | 3 | S3120 |
| N317-000-137 | 2 | ZG | 6 | S3092 |
| 90496-74 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
| 90496-74 | 9 | XX | X | 21921 |
| BT1-10000HM | 9 | XX | X | 75042 |
| H1009-270 | 9 | XX | X | 49673 |
| 70-2-17C | 9 | XX | X | 05690 |
| 906R760 | 9 | XX | X | 94990 |
| 906R760 | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
| AB10K10PCT1W | 9 | ZY | 6 | 01014 |
| 500721 | 9 | XX | X | 02859 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |