| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RC30BF123K | 2 | XX | X | 81349 |
| 7631840 | 1 | BF | 1 | 19204 |
| MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
| GB | 1 | XX | X | 01121 |
| N16R50310-0231 | 1 | XX | X | 99993 |
| RE13A340 | 1 | XX | X | 99993 |
| 63288-123 | 1 | XX | X | 80064 |
| 6505-3105759REV1SH4PCR206 | 1 | XX | X | 80064 |
| 6505-3105759REV1SH4PCR222 | 1 | XX | X | 80064 |
| 510196BSH4PCR206 | 9 | XX | X | 23667 |
| 510196BSH4PCR222 | 9 | XX | X | 23667 |
| 515200-38 | 9 | XX | X | 23667 |
| S515200APC38 | 9 | XX | X | 23667 |
| 500722 | 9 | XX | X | 02859 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |