| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RC20BF512J | 2 | XX | X | 81349 |
| MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
| 745-1116-000 | 1 | ZB | 5 | 13499 |
| RC20GF512J | 1 | TX | 6 | 01121 |
| 698320-000 | 1 | TX | 6 | 12436 |
| 698320-000 | 1 | TX | 6 | 14100 |
| 745-1116-00 | 1 | XX | X | 13499 |
| 020806650 | 1 | XX | X | 18778 |
| R653071SH2PC5 | 1 | XX | X | 56232 |
| 2200-65166SH2PC5 | 1 | XX | X | 80064 |
| RC20BF512J | 1 | XX | X | 81350 |
| 201-5100 | 9 | XX | X | 00781 |
| 069-66 | 9 | XX | X | 56232 |
| 069PC66 | 9 | XX | X | 56232 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |