מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
RC20BF512J | 2 | XX | X | 81349 |
MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
745-1116-000 | 1 | ZB | 5 | 13499 |
RC20GF512J | 1 | TX | 6 | 01121 |
698320-000 | 1 | TX | 6 | 12436 |
698320-000 | 1 | TX | 6 | 14100 |
745-1116-00 | 1 | XX | X | 13499 |
020806650 | 1 | XX | X | 18778 |
R653071SH2PC5 | 1 | XX | X | 56232 |
2200-65166SH2PC5 | 1 | XX | X | 80064 |
RC20BF512J | 1 | XX | X | 81350 |
201-5100 | 9 | XX | X | 00781 |
069-66 | 9 | XX | X | 56232 |
069PC66 | 9 | XX | X | 56232 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |