| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RC20BF390J | 2 | XX | X | 81349 |
| 521988 | 1 | BF | 1 | 19204 |
| MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
| 290472-000 | 1 | TX | 6 | 14100 |
| 202660P15 | 1 | XX | X | 71313 |
| 63355-390 | 1 | XX | X | 99993 |
| RE13A340 | 1 | XX | X | 99993 |
| 6502-3167529PC17 | 1 | XX | X | 80064 |
| 6502-3198192PC47 | 1 | XX | X | 80064 |
| JANR11RC20BF390J | 1 | XX | X | 80058 |
| RC20AF390J | 1 | XX | X | 80058 |
| RC20BF390J | 1 | XX | X | 81350 |
| H004-0521988 | 9 | XX | X | 00000 |
| 290472-000 | 9 | TX | 6 | 12436 |
| 500281 | 9 | XX | X | 02859 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |