| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| SM-C-481367 | 2 | TX | 1 | 80063 |
| RB2A1070-1 | 2 | ZG | 3 | C4751 |
| RB2A26D1070-1 | 2 | ZG | 3 | C4751 |
| 1070-1 | 9 | TX | 1 | 73905 |
| RB2A1070-1 | 9 | TX | 1 | 73905 |
| RB2A26D1070-1 | 9 | TX | 1 | 73905 |
| C15617 | 2 | TX | 5 | 05690 |
| RB2A1070-1 | 9 | ZG | 3 | D1180 |
| RB2A26D1070-1 | 9 | ZG | 3 | D1180 |
| C15617 | 1 | ZZ | 5 | 4W146 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |