| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 323 | 2 | KE | 5 | 55380 |
| 6160934 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| B1816X | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
| 402294-187 | 2 | XX | X | 10001 |
| 4B1933 | 2 | XX | X | 10722 |
| 4B1933 | 2 | XX | X | 11083 |
| 7333 | 2 | XX | X | 12736 |
| B1816 | 2 | XX | X | 60380 |
| B1816X | 2 | XX | X | 60380 |
| M814 | 2 | XX | X | 61208 |
| ME92 | 2 | XX | X | 66289 |
| K105230 | 2 | XX | X | 66821 |
| K10523D | 2 | XX | X | 66821 |
| 403-1816-17 | 2 | XX | X | 72447 |
| 6494 | 2 | XX | X | 78640 |
| B1816X | 2 | XX | X | 78640 |
| 295-18XA | 2 | XX | X | 80205 |
| 403-1816 | 2 | XX | X | 95019 |
| 403-1816-17 | 2 | XX | X | 95019 |
| 142929H | 2 | XX | X | 92679 |
| B1816 | 2 | XX | X | 32850 |
| R4688 | 2 | XX | X | 35311 |
| C181-27 | 2 | XX | X | 35301 |
| 160921 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| 160934 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
| B1816X | 2 | XX | X | 10988 |
| 160921 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 160934 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 6160934 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
| 160921 | 9 | XX | X | 42271 |
| 160934 | 9 | XX | X | 42271 |
| H160921 | 9 | XX | X | 42271 |
| H160934 | 9 | XX | X | 42271 |
| B1816V | 9 | XX | X | 79369 |
| B1816X | 9 | XX | X | 79369 |
| 709432 | 9 | XX | X | 00000 |
| 709433 | 9 | XX | X | 00000 |
| A231706 | 9 | XX | X | 00000 |
| B1816X | 9 | XX | X | 63659 |
| 564506 | 9 | XX | X | 23705 |
| B1816X | 9 | XX | X | 12603 |
| 3236328 | 9 | KE | 5 | 72915 |
| 142929H | 9 | XX | X | 31007 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |