| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| B-2012 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
| 12Z10023-1 | 2 | SB | 2 | 10001 |
| 6751382 | 2 | SB | 2 | 24617 |
| B2012 | 2 | SB | 2 | 60380 |
| B2012X | 2 | SB | 2 | 60380 |
| 6751382 | 2 | SB | 2 | 72582 |
| 6751382 | 2 | SB | 2 | 73342 |
| SK206-13 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
| 10159042-3 | 2 | SB | 4 | 18876 |
| 0052642 | 2 | SB | 5 | 89926 |
| 052642 | 2 | SB | 5 | 89926 |
| PC6751382 | 9 | ZG | 3 | C7432 |
| 709511 | 9 | SB | 5 | 00000 |
| SK206-13 | 9 | SB | 2 | 12603 |
| 4840J | 9 | SB | 5 | 79410 |
| 0052642-6 | 9 | SB | 5 | 89926 |
| 287057R91 | 9 | SB | 2 | 31007 |
| 1ES5016 | 9 | SB | 2 | 93343 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |