מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
709473 | 2 | CT | 5 | 19200 |
BN793 | 2 | XX | X | 01843 |
R428-0005 | 2 | XX | X | 18797 |
42-5K13 | 2 | XX | X | 41230 |
72-7370-002 | 2 | XX | X | 50024 |
B59 | 2 | XX | X | 60380 |
B59X | 2 | XX | X | 60380 |
B59XANG25 | 2 | XX | X | 60380 |
12HD45 | 2 | XX | X | 61330 |
12SP45 | 2 | XX | X | 61330 |
121-0037 | 2 | 9Z | 5 | 44940 |
12137B | 9 | 9Z | 5 | 44940 |
206-41 | 9 | XX | X | 96152 |
713754 | 9 | XX | X | 00000 |
510P53 | 9 | ZZ | 5 | 44940 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |