מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS17131-71 | 2 | KZ | E | 96906 |
148414 | 1 | ZZ | 5 | 0A335 |
79526 | 1 | XX | X | 12356 |
72-7370-011 | 1 | XX | X | 50024 |
B168 | 1 | XX | X | 60380 |
B168X | 1 | XX | X | 60380 |
6751723 | 1 | XX | X | 72582 |
173508 | 1 | XX | X | 24617 |
173558 | 1 | XX | X | 24617 |
148414 | 1 | XX | X | 24617 |
148580 | 1 | XX | X | 24617 |
6751723 | 1 | XX | X | 24617 |
3922P11 | 1 | XX | X | 27618 |
AEA9636B | 1 | XX | X | 82796 |
6751723 | 1 | XX | X | 73342 |
PC6751723 | 9 | ZG | 3 | C7432 |
213-028 | 9 | XX | X | 93568 |
148414 | 9 | XX | X | 52788 |
173120 | 9 | XX | X | 56232 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |