| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| FFN836 | 1 | 75 | 3 | 81348 | 
| 113102 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 | 
| 90336 | 2 | XX | X | 08645 | 
| SP14245 | 2 | XX | X | 10001 | 
| 113102 | 2 | XX | X | 12204 | 
| 113102 | 2 | XX | X | 18876 | 
| R2639 | 2 | XX | X | 35311 | 
| D11076-15-11 | 2 | XX | X | 91340 | 
| D11076-15A11 | 2 | XX | X | 91340 | 
| 218-14-04 | 2 | 75 | 5 | 55268 | 
| N16311C | 9 | KZ | 5 | 56442 | 
| 200024 | 9 | TU | 5 | 55268 | 
| 24085 | 9 | XX | X | 72970 | 
| 113102 | 9 | XX | X | 24617 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |