מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFB571TYPEA | 1 | XX | X | 81348 |
113740 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
123219 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
3212106 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
N1267PC7 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
N7267PC7 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
N787PC22 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
E1808PC50 | 2 | XX | X | 07524 |
33825S | 9 | XX | X | 23040 |
E2363PC3 | 9 | 9Z | 6 | 07524 |
113740 | 9 | XX | X | 24617 |
123219 | 9 | XX | X | 24617 |
3212106 | 9 | XX | X | 24617 |
N1267PC7 | 9 | XX | X | 24617 |
N7267PC7 | 9 | XX | X | 24617 |
N787PC22 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |