מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
PT02E14-15P | 2 | XX | X | 77820 |
KPT02E14-15P | 2 | ZG | 3 | D1371 |
75ST10.7.69-15 | 2 | ZG | 3 | D1765 |
PT02E14-15P(H) | 2 | ZG | 3 | D0483 |
VG95328H14-15PN | 2 | ZG | 3 | D0483 |
8.51.02E14-15P-50 | 2 | ZG | 3 | D9422 |
VG95328H14-15P | 2 | ZG | 3 | D9477 |
PT02E14-15P | 9 | ZG | 3 | D8311 |
PT02E14-15P | 9 | ZG | 3 | D9853 |
VPT02E14-15P | 2 | ZG | 3 | C2107 |
2553118-04 | 9 | ZZ | 5 | 56232 |
VPT02E14-15P | 1 | ZZ | 3 | D1371 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |