| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| PT02E14-15P | 2 | XX | X | 77820 |
| KPT02E14-15P | 2 | ZG | 3 | D1371 |
| 75ST10.7.69-15 | 2 | ZG | 3 | D1765 |
| PT02E14-15P(H) | 2 | ZG | 3 | D0483 |
| VG95328H14-15PN | 2 | ZG | 3 | D0483 |
| 8.51.02E14-15P-50 | 2 | ZG | 3 | D9422 |
| VG95328H14-15P | 2 | ZG | 3 | D9477 |
| PT02E14-15P | 9 | ZG | 3 | D8311 |
| PT02E14-15P | 9 | ZG | 3 | D9853 |
| VPT02E14-15P | 2 | ZG | 3 | C2107 |
| 2553118-04 | 9 | ZZ | 5 | 56232 |
| VPT02E14-15P | 1 | ZZ | 3 | D1371 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |