תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 1 and 1.35 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS25471-12 | 2 | XX | E | 96906 |
| MIL-W-8777 | 1 | ZZ | E | 81349 |
| MS25471-12 | 1 | ZG | 3 | C1462 |
| MTSK1925ADD | 1 | KZ | 5 | 21439 |
| 2596BG12 | 1 | KZ | 5 | 71102 |
| RSS5-106-12 | 1 | KZ | 5 | 73587 |
| CA532-5 | 1 | XX | X | 81755 |
| MTSK1925ADD | 2 | ZG | 5 | D2638 |
| W7712 | 9 | KZ | 5 | 91032 |
| PP13572 | 9 | KZ | 5 | 77314 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |